HTML

Battle Samara

Egy 1989 -es Lada Samara 2108-as gépezet és a vele járó fájdalmak, örömök!

Lajkold!

Elérhetőség

Címkék

pisztácia

Egy kedves ismerősöm blogja a pisztacia blog! Jó írások ízletes ételekről!

RSS feed

három víz szerelvény bolt

Battle9 2011.10.20. 18:23

A mai napon 3! 'vizesboltot' jártam körben hogy megszerezhessem ezt:

Lehetetlen! Vízszűrőt nekem mindenki úgy akar adni, hogy visszacsapó szeleppel együtt, de ÚGY DRÁGA és különben is mit kezdjek egy visszacsapó szeleppel, fölösleges dolgokat pedig nem veszünk... de vettem benzincsövet, átlátszót. Bödön egy lépéssel előrébb jutott, csak kár, hogy még 100 van hátra. Ezeket a szerelvényeket megpróbálom majd internetről berendelni. Hátha itt találok. Ha más nem majd kínai barátainktól az íbéjről. Az nekem úgy is megy.

Továbbá! Ma vettem három szem zsanért 240 Ft-ért,dugo és egy cimborám beígérte, hogy ad 1cm vastag rétegelt lemezt a kalaptartómnak. Ő is úgy kapja valakitől akinek felesleges. Így szép az élet. Ez kérem a csapatjáték.

 

 

dugoOlajfolyás miatt beszéltem ma a szerelővel és azt mondta jövőhéten hétfőn vagy kedden intézi a dolgot. Semmit se kell vennem, de vezérműszíjat már megvettem 2200 Ft-ért, ééés vettem légszűrő betétet is, ez 550 Ft volt! Ő majd hozza nekem a jobbnál jobb cuccokat (remélem)! A vízszűrőt, az összes tömítést, szíjfeszítő görgőt, meg még ami kelhet. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Újabb sikerélmény: "felragaszthat vele üvegre és műanyagra és még fára is" nos felragasztottam vele üvegre a középső visszapillantó tükröm tartóját. Valamelyik nap rácsavarozom a tükröt, csak még le kell mosni. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://battlesamara.blog.hu/api/trackback/id/tr563318142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása