HTML

Battle Samara

Egy 1989 -es Lada Samara 2108-as gépezet és a vele járó fájdalmak, örömök!

Lajkold!

Elérhetőség

Címkék

pisztácia

Egy kedves ismerősöm blogja a pisztacia blog! Jó írások ízletes ételekről!

RSS feed

Helyén az új generátor

Battle9 2011.10.30. 21:25

Bement az új gencsi és ezzel a parázsló kis piros töltés hiba visszajelző lámpa probléma is megszűnt. Mutatom a folyamatokat:

A szíjcserénél használatos csavart és az őt tartó lemezt el kell távolítani:

 

Alulról ezt le kell venni! Ez a blokk védő lemez.

Közelebbről nekem igen rozsdásnak tűnik.

Olaj teknő fölött a blokkhoz két csavar rögzíti!

Levettem.

Alul a régi, felül pedig az új (használt ez is) ékszíj.

 

Készítettem pár egyéb képet. Íme:

Ablakmosó pumpája. Új szokás: néha engednek a tömlők. A hátsó ablak mosása már rég ki van kötve. Mágneses izék drágák és mindig tönkremennek.

Ahol az ominózus olaj folyás volt, az mögött egy szép csíkban be van köve az autó.

Jobb első kerék. Itt is beköpte.

Bal első kerék. Hibátlan!

Nívópálca töve is beköpve. Kicsit itt minden olajos :) Nem baj, jó ez neki, ettől működik. Van kenés mindenhol. :)

A régi generátorom és rajta pár trükkös kis dolog.

Forrasztott saru.

Tekercs. Szerintem vízköves?!

Az alsó csúszó gyűrű kicsit kopott. Ez a csapágy szinte teljesen tropa.

 

Az egyik segéddióda már volt cserélve ahogy én látom. A szénkefék igen kopottak. Az alsó kicsit jobban.

 

FORTTE Samara fesz. szabályzó. 99/04-ig garanciás!

 

 

Rozsdás, vízköves.

Megpróbáltam feltenni a tető antennát is, melyet olasz barátaink gyártottak. Sajnos kritikán aluli az egész szisztéma miszerint fel lehet helyezni. Kifogott rajtam. Majd szétfröccsent az agyam az idegtől, de már jól vagyok. Mikor besötétedett félbe hagytam és feljöttem. Erről képek nincsenek, mert annál idegbajosabb voltam, hogy kattintgassak. Holnap majd Mozso barátommal (akinek a garázsában a generátort is cseréltem), reményeim szerint feltesszük.

A régi generátorom pár darabja már ázik a brigéciolban. 

Vége! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://battlesamara.blog.hu/api/trackback/id/tr43341102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása