HTML

Battle Samara

Egy 1989 -es Lada Samara 2108-as gépezet és a vele járó fájdalmak, örömök!

Lajkold!

Elérhetőség

Címkék

pisztácia

Egy kedves ismerősöm blogja a pisztacia blog! Jó írások ízletes ételekről!

RSS feed

Bödön és kalaptartó előkészületek 1.

Battle9 2011.10.19. 21:16

Mai napon előszedtem a spejz aljából egy üres befőttesüveget, hogy majd azt meghackelve, elkészítem a bödönt. Balgaságomból kiindulva elmentem az OVI-ba a szerelvényekért. Gyorsan ki is jöttem, távoztam.. Kerestem ott csavarokat is a leendőbeli kalaptartómhoz, vagy bármi kelléket, de nem csóró ladásokhoz mérték a fát vagy a vasárut.. 

Gyorsan átmentem a TUSKÓ-ba, hogy szétnézzek. Vettem fekete cipőfűzőt, ami majd megkapja a kampót a kalaptartó rögzítéshez, és vettem fadugót, ami a kalaptartó sarkaiba megy. és icipici csavarokat is vettem.

Íme:
dugo

Az OVI-s ár kb harmadáért, vagy negyedéért. Szerelvényeket majd holnap valami vizes boltban.. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://battlesamara.blog.hu/api/trackback/id/tr303316093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása